Odstúpenie od zmluvy
Pre odstúpenie od zmluvy kliknite prosím na tento formulár: FORMULÁR.
4. Odstúpenie od zmluvy
4.1.Spotrebiteľ má právo odstúpiť od uzatvorenej zmluvy podľa zákona č. 108/2024, §20 bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru, pričom táto lehota sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané obchodníkovi najneskôr v posledný deň lehoty. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba, s výnimkou dopravcu, prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa: a) tovary objednané spotrebiteľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný, b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu, c) tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.
4.2. Spotrebiteľ svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatňuje písomne na adrese sídla obchodníka uvedenej vyššie, e-mailom na adrese info@topankyhavo.sk alebo iným spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od zmluvy. Spotrebiteľ je na odstúpenie od zmluvy oprávnený použiť formulár uvedený na našej stránke https://www.topankyhavo.sk/odstupenie-od-zmluvy
Pre odstúpenie od zmluvy kliknite prosím na tento formulár: FORMULÁR.
V prípade, že spotrebiteľ svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatní, vráti tovar spoločnosti Jaran s.r.o., a to osobne v ktoromkoľvek obchode spoločnosti Jaran s.r.o. alebo zaslaním na adresu Zemplínska 9, Pošta 9, 080 01 Prešov a to do 14 dní odo dňa, keď svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatnil, najneskôr však odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy obchodníkovi. Tovar musí byť zaslaný alebo odovzdaný spoločnosti Jaran s.r.o. s dokladom o kúpe, s kompletným príslušenstvom, dokumentáciou, odporúčame zasielať v pôvodnom obale. Tovar sa vráti tak, aby nebola zásielka označená ako poškodená, za zabalenie a prepravu je zodpovedný spotrebiteľ, v opačnom prípade nebude zásielka prevzatá.
4.3. Spotrebiteľ má právo po prevzatí tovaru v rámci lehoty na odstúpenie od zmluvy tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom, ako je to obvyklé pri nákupe v klasickom kamennom obchode, t.j. odskúšať tovar tak, aby zistil vlastnosti a funkčnosť tovaru. Riadi sa pravidlami uvedenými v bode 3.1. Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Napríklad neprimeraným skúšaním tovaru dlhšiu dobu ako je primerané, kedy sa zmenili jeho vlastnosti tak, že už sa nemôže uvádzať na trhu ako nepoužitý tovar a jedná sa teda už o tovar používaný. Poškodenie tovaru samotného bude obchodníkom akceptované výhradne v rozsahu, v akom mu pri primeranom odskúšaní tovaru v zmysle tohto ustanovenia týchto Obchodných podmienok nebolo možné zabrániť, t.j. ktoré nepresahuje rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.
4.4. Spoločnosť Jaran s.r.o. sa zaväzuje bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy, vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou a to rovnakým spôsobom, aký bol použitý spotrebiteľom pri platbe za tovar, prednostne bankovým prevodom na účet spotrebiteľa, pokiaľ sa spotrebiteľ s obchodníkom nedohodnú inak. Bez ohľadu na uvedené, cenu a ďalšie náklady nie je obchodník povinný spotrebiteľovi vrátiť skôr, ako spotrebiteľ nepreukáže vrátenie tovaru. Náklady na dopravu, dodanie a poštovné však obchodník spotrebiteľovi hradí len v rozsahu najlacnejšieho bežného spôsobu doručenia, ktorý je ponúkaný obchodníkom, bez ohľadu na to, aký spôsob doručenia si zvolil spotrebiteľ.
4.5. Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku najmä ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj produktu určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa , zhotoveného podľa osobitých požiadaviek spotrebiteľa alebo produktu , ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť.
4.6.Obchodník si vyhradzuje právo zrušenia objednávky ak zistil, že tovar bol v čase uzatvorenia zmluvy predaný inému spotrebiteľovi, alebo ho nie je možné predať ako nepoškodený alebo nepoužitý tovar.
Obchodník si vyhradzuje právo nedodávať tovar spotrebiteľovi, ktorý svojím počínaním hrubo porušil obchodné podmienky, napríklad - nepreberá zaslaný tovar, nereaguje na upozornenia zaslané mailom, alebo SMS, alebo odmieta komunikovať telefonicky a inými prostriedkami o uzatvorenej zmluve na diaľku a tým neumožňuje správne plnenie zmluvy uzatvorenej na diaľku, vrátil iný tovar ktorý nebol predmetom zmluvy, alebo bez preukázaných dôkazov verejne poškodil meno spoločnosti šírením nepravdivých a nepreukázaných informácií.
Ak posielate Slovenskou poštou, prosím vo vlastnom záujme skontrolujte, či balík nie je neprevzatý na pošte
(ak sme nezaslali peniaze späť do 12 dní).
Stáva sa to v prípade, ak balík nie je doručený na adresu (čo je v prípade Slovenskej pošty stále) a pošta nám nedoručí
z rôznych dôvodov oznámenku. Uvádzame ešte raz adresu pre zaslanie vráteného tovaru:
info@topankyhavo.sk , tel: +421 908 739 176
JARAN s.r.o., Zemplínska 9, Pošta 9, Prešov 08001, Slovensko